
Svět bez reklam
Potíž je v tom, že v tomto případě by měli výrobci a prodejci dosti problém, jak na své zboží upozornit. Protože je na světě již jen málo lidí, které reklama naprosto míjí, ať už je jakákoli a na cokoli. Umění udělat něco nového a neotřelého a pak to ještě umět také nabídnout, to už je na hodně vysoké školy a spoustě nápadů. Stovky, možná tisíce z nichž a pouze jeden jediný uspěje natolik, že půjde do světa a bude lákat zákazníky. Musí to vysloveně křičet, aby si zákazník koupil právě tento výrobek, a ne ten od konkurence. Do toho spadají samozřejmě také služby. V podstatě je to stejné.
Minimálně co se týče reklam, protože ty musí zaujmout, jinak jsou k ničemu. Taková věc však nevznikne sama od sebe. Musí se začít tím, že se musí dostavit nápad, a to ne jeden. To se pak rozpracuje a předloží klientovi k posouzení. On si vybere ten, který se mu nejvíce líbí a který bude pro něj nejpřijatelnější. A to může být reklama v televizi, stejně jako billboard nebo logo firmy na zápalkové krabičce. To všechno bude a může dělat propagaci čehokoli v jeho prospěch. A nevěřte tomu, že čím větší a dražší reklama, tím úspěšnější. V mnoha případech tomu tak vůbec není. Někdy je menší také lepší.
Takže takové logo na propisovací tužce nebo stužce na klíče někdy zmůže více než reklamy na kostelní věži. Ty jsou sice velké, ale stále na jednom místě. Kdežto na malých předmětech se mohou dostat do celého světa. Nedá se samozřejmě s určitostí říci, které jsou nejlepší reklamní předměty. Dá se však napsat, že všechny mohou dosáhnout velkého úspěchu. Takovou tužku si ještě stále i v této moderní době nosí s sebou spousta lidí a stuhu má na klíčích také skoro každý i když už je třeba nenosí na krku. A podívejte se, kolik dalších reklamních předmětů může ještě existovat. Mohou to být klidně také čepice s kšiltem, nebo nápis na papírové nákupní tašce.