Zhodnoťte svůj web pomocí jednoduchého reportu

Zhodnoťte svůj web pomocí jednoduchého reportu

Ve světě marketingu platí jednoduché pravidlo. Nemůžete optimalizovat to, co nemůžete změřit. A měřit nemůžete bez pořádného množství správných údajů. Ať se vám to líbí nebo ne, marketing je o číslech. Právě čísla jsou schopná vám velice rychle a snadno říct, jestli si vedete dobře nebo ne. A jestli jste správně a efektivně provedli optimalizaci svého webu.aspekty  <a href=úspěšného o webu“ src=“https://fujoshi.cz/wp-content/uploads/img_a379564_w4415_t1591098364.jpg“ style=“max-width: 60%; max-height: 60%;“>

Co je reporting?

Reporting je proces, na jehož konci budete mít v roce zprávu s komplexními výsledky o výkonu celé marketingové strategie celého webu. Zaměřit se můžete na cokoli. Zkoumat můžete e‑commerce, e-shop, sociální sítě, SEO, PPC, umístění stránky ve vyhledávači ad. Jen díky komplexním informacím budete schopni v případě nutnosti upravit strategii tak, aby fungovala.

Kdy se do toho pustit

To je čistě na vás. Reporting můžete provádět na denní nebo týdenní bázi, pokud skutečně chcete. A jistě bude skvělé každý den vidět, jak si vedete. Obecné pravidlo ale je, že by se report měl vytvářet jednou za měsíc. Tato frekvence bude zaručeně dostačující, abyste byli v obraze, mohli připravit nápravu nefunkčního, ale zároveň vám to ušetří čas, který můžete věnovat jiné oblasti.
graf report www

Začněte komplexně

Možná si teď říkáte, kde máte začít. Je to překvapivě jednoduché. Všude. Začínáte-li s analýzou a děláte ji poprvé, je ideální zhodnotit všechny aspekty, se kterými pracujete. V tuto chvíli nejde o žádné detaily. Jednoduše dáte dohromady údaje ze všech platforem, které využíváte a podíváte se na výsledky s určitým odstupem. Rychle zjistíte, na které oblasti byste se měli zaměřit více.

Do obecné zprávy nezapomeňte začlenit analýzu webových stránek, SEO, PPC, sociální média, e-mail a vše dalšího, co používáte a je to pro vás důležité. Ve chvíli, kdy zjistíte nedostatky v určité oblasti, můžete udělat detailní analýzu právě tam. Ideální je samozřejmě svěřit se odborníkovi, který se v údajích vyzná a bude schopný přijít s efektivní strategií, která výsledky zlepší.